Sinterklaas Kleurplaat wedstrijd

Sinterklaas werkt vanuit huis dit jaar. Helaas konden wij als ondernemersvereniging hem en de Pieten niet samen met de kinderen uit de polder verwelkomen in Anna Paulowna en Breezand.

Gelukkig had Sint Nicolaas wel even tijd voor een online interview met onze burgemeester Rian van Dam en onze voorzitter Monique Broers. Dit interview is terug te zien op de Facebookpagina van de ondernemersvereniging Anna Paulowna. https://www.facebook.com/OndernemersverenigingAP

In dit interview gaf de Sint aan dat er WEL een kleurplaatwedstrijd gehouden gaat worden!

De kinderen kunnen dit jaar kiezen uit twee kleurplaten.

De kleurplaat van Sint op zijn paard is hier te downloaden en dan te printen. (Klik op de vorige zin).

De kleurplaat van Sint en zijn Pieten is hier te downloaden en dan te printen. (Klik op de vorige zin).

Na het mooi inkleuren van de kleurplaat kunnen ouders/ verzorgers een scan of een foto maken van het resultaat e-mailen naar: nieuws@ondernemersverenigingap.nl

Kleurplaten die uiterlijk op 1 december 2020 gemaild zijn, dingen mee naar een van de drie mooie prijzen.

Een aantal van deze kleurplaten zullen wij uploaden naar onze facebookpagina, uiteraard zonder uw adresgegevens. Door het e-mailen van de kleurplaat geeft u toestemming voor plaatsing.

De drie kinderen die de kleurplaat het mooist inkleuren verdienen een prijs die bij het kind thuis gebracht wordt.

Voordeel is dat uw kind de kleurplaat thuis kan blijven bewonderen en toch meedingt naar de prijs!

Veel succes en plezier!