OVAP: 11 mei: motivational speaker succesvol ondernemen: Rob Wuijster

Voor onze leden organiseren wij op 11 mei 2021 een online bijeenkomst. Wij hebben motivational speaker succesvol ondernemen Rob Wuijster gevraagd als spreker. Hij vertelt ons over de kracht van onze eigen gedachten en hoe deze ons kunnen helpen bij het succesvol ondernemerschap. Als bestuur zij wij blij dat we Rob hebben kunnen boeken voor deze avond. De voormalig bondscoach van het Zwitserse hockeyteam wordt geroemd omdat zijn presentaties plezierig zijn om te volgen. Ze zijn leerzaam, motiverend, inspirerend, luchtig en interactief. De presentaties bevatten veel herkenbare praktijkvoorbeelden en handvatten om direct te kunnen toepassen. Daardoor zet het aan je het denken over je eigen bedrijf.

Je kunt als voorproefje alvast kijken op Rob zijn Facebookpagina.

Deze avond zal online plaatsvinden en leden kunnen zich aanmelden tot 4 mei.

Wil je ook lid worden van de grootste ondernemersvereniging in Hollands Kroon?

Samen staan we als ondernemers sterk!

Neem dan Contact met ons op via het contactformulier.

Logo OVAP