Ledenvergadering en afscheid Cor en Karin

Op 22 september 2021 was onze jaarlijkse ledenvergadering. Ditmaal in De Polderei in Anna Paulowna. Ondanks de coronatijd heeft het bestuur niet stilgezeten. Er waren online bijeenkomsten en we gaan aan de slag met de reactiveringsbijdrage van de gemeente Hollands Kroon. Hiermee kunnen wij al onze leden in beeld brengen en mensen stimuleren om lokaal te kopen.

Het bestuur had al afscheid genomen van Karin Schra als bestuurslid. Twintig jaar heeft zij als secretaris, gastvrouw en organisator van de Sinterklaasintocht veel werk verzet voor de OVAP. Nu was het tijd om ook samen met de leden haar te bedanken voor haar inzet. Ellen Hosmus is in haar plaats toegetreden tot het bestuur.

Ook onze administrateur Cor Zwaag heeft (na ruim 30 jaar) te kennen gegeven dat hij graag zijn werkzaamheden over wil dragen. Samen met de leden zijn Karin en Cor in het zonnetje gezet met een prachtig boeket bloemen. Allebei nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet voor de OVAP!